9 Mart 2013 Cumartesi

Mart Geldi, Hoşgeldi

2013 bana pek uğurlu gelmedi.
Dolu dolu 2 ay bitti ve hastalıkların, doktor ziyaretlerinin ardı arkası kesilmedi. Ama hala umutluyum: Elbet bir gün bizde normal insanlar gibi olacağız!
Mart ayı programımda yine tahliller, kontroller ve değişik olarak ameliyat hazırlığı var. Hadi hakkımızda hayırlısı :)
Gebeş arkadaşım Melisa 15. haftasında. Dün akşam onunla konuşurken farkettim ki sürekli tavsiye verme halindeyim. En nefret ettiğim şeydir, hem nasihat etmek hem de almak. Saolsun anneannem bu konuda bir numaradır :)
" Aman evladım ...." ile başlayan cümleleri çok meşhurdur ve genelde gün içerisinde ortalama 50 civarında nasihat verir. Bu onun doğasında var, engellenemez :)
Zaten en çok kimi eleştirirsen ileride ona benzermişsin. Ona benzemek istediğim tarafları var tabiki ancak nasihat konusu bunun oldukça dışında. Melisa ile konuşurken çatlak kreminden tutunda bebek oto koltuğuna varana kadar aklıma gelen herşeyden bahsettim, yetmedi -melisin, -malısın ile biten cümleler kurdum durdum. Sonrasında ağzımdan çıkanları kulağım duyunca sustum. Evet fazlaca konuşuyorum ama gebelik, annelik, bebek vs ile ilgili olmayanlar için durum oldukça karışık. Kendimden biliyorum. Ne zaman yatak alınmalı, hangi şampuan kullanmalı, ne gerekli veya gereksiz.. tüm bunları öğrenmek için baktığınızda çok zaman var gibi görünüyor ancak iş göründüğü gibi değil. Hele ki bir de çalışıyorsanız, çok daha zor. İlk 3 ay "daha çok erken" diyerek erteliyorsunuz. 3. aydan sonra ufak ufak neler yapılmalı öğrenmeye çalışıyorsunuz çünkü son dönemlerde hiçbirşey yapacak halinizin kalmayacağını düşünüyorsunuz ki çoğu hamile için bu çok doğru. Hele ki sıcaklara denk geliyorsa, Allah yardımcıları olsun derim. Benim 2 hamileliğim de aynı döneme geldi. Can erken doğdu. Normal doğumu eylül sonu olmalıydı. Aynı şekilde Derin doğsaydı Ekim sonu kasım başı doğacaktı. Sonuçta her ikisi de kavurcu sıcaklara denk geldi.
Hep düşünmüşümdür en kısa, en yararlı bilgilerin olduğu neden tek bir sayfa yok ki. Belki günün birinde ben yaparım bu sayfayı.
Evet Mart geldi ve umarım hoşgelir. Hastalıksız, sorunsuz bir ay olur (artık yıllık beklentilere girmiyorum) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder