7 Şubat 2013 Perşembe

Tanışalım..

Bizim Can Bebeğimiz kıymetlidir..
O kıymetli bir bebektir. Her bebek ebeveyni için kıymetlidir mutlaka ama Can Bebek çok zorlu yollardan gelmiş, tıpta da adı kıymetli bebektir :)
28 Ağustos 2012 de binbir zorluklarla doğdu. Biraz da erken doğdu. Ufak tefek minnoş bir bebekti. 1 Hafta küvezde kontrol amaçlı kaldı. 3 Eylül 2012 de evimize gelebildik. O bir hafta çok zorluydu. Hem fiziksel hem de psikolojik açıdan. Evimiz Anadolu yakasında ama hastane Avrupa yakasındaydı ve gidip gelmemiz çok zordu. Sabah erkenden gidiyordum annemle, akşama kadar orada kalıp süt çekiyordum Can'ıma verebilsinler diye. Hastanenin etrafında doğru düzgün yemek yiyecek yer bile yoktu. Tam bir sefillikti. Neyse ki çok kısa sürdü. Küvez annesi olmak oldukça zor. Bebeğinizi bırakıp eve gitmek.. Emin olun hayallerinizden çok uzakta bir durum..
Hastane ev arasında geçirilen o geçmek bilmeyen zaman eve geldikten sonra su gibi akmaya başladı. Bebeğime, anneliğe, akraba trafiğine alışmam epey zaman aldı, 2 ay gibi... Annem sağolsun 2 aydan fazla benimle kaldı ve elim ayağım herşeyim oldu.. Öyle bir şeydi ki bu süreç, sanki annemle ikimiz bir bebek edinmişiz, bir süreliğine bizimle, sonra sahipleri gelip alacaklarımış gibi hissediyordum..
Zamanla hormonlar dengem yerine geldi. Can ise sabırla beni bekledi. Can'ın benden bir parça olduğunu, hayatımın en anlamlı dönemine başladığımı anladım.
Bir gece uykusundan uyandırdım ve ona sarılıp "Hayatıma Hoşgeldin Can'ım" dedim ağlayarak..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder